Söndag.

Hatdagen! Haha. Bara för att det är skola imorgon, baaah. Men morgonen började bra, jag ställde alarm kl. halv tio, för att jag ska kunna sova bra inatt.

Iaf, har ju inte uppdaterat sen i fredags, men då åkte vi till stan och käkade på en skitgod pizzeria, men pizzorna var huuuuuur stora som helst! Åt inte halva och lite till, men det som jag åt vad väldigt gott. Sen körde vi vidare till Gunnarssons, mmm.. dom har så jäkla goda maränger där! Käkade alltid det där när jag&syrran var små, och semlor. Hihi. Så det var mycket trevligt. Sen eftersom vi var så nära Alicia, skjussade de mig. Där chillade vi mest och pratade, träffa hennes lillebrorsor.. så jäkla söööööööta! Iaf, sen gick vi på bio och såg ''Borta bäst, hemma värst'' Den var väldigt bra och rolig! Sen åkte vi hem hit till Trånkan, Alicia sov över. och vid två skulle jag på träning och Alicia åkte också hem. Tränade tills klockan fyra, och fan vad rolig träning! Gick asbra. Veeery good.
När jag kom hem var Linda här, suuuprise! Det var skitskönt & roligt att få träffa henne igen! Emilia och hon hade bestämt att vi skulle på bio. (Yeeey, två dagar i sträck!) Haha nej men det gjorde ingenting, för den var asbra men läskig. Fredag den trettonde såg vi! Var väl hemma runt halv tre, så jag orkade inte blogga.
IDAG så har jag match! Ska bli underdunderbart. aaah, PLUS att solen skiner..LIFE IS GOOD! Vi ska spela i vitt.. snyyyyyyggt!
Jaja, nu ska jag ladda som f*n sen ta bussen till sprutan där vi ska samlas. Skriver ett inlägg innan jag drar! Men innan jag avslutar ska ni få lie bilder ifrån helgen. Enjoy!


Störstaste pizzan yaaaaaaaaaaao. Men har sett större.




Twinsistah' enjoy's.



HAHAHAHAHA ''LINA''.





:)




Lindilarius<3



Egoist, javisst! (;




Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0