Lösenord.

Hej. Jag har bestämt att jag ska sätta lösenord på min blogg. Känns som att fel personer läser den, och inte har en aning vad jag egentligen vill få fram med mina in lägg och vem jag är. Osv, men de närmaste och de som jag känner kommer självklart få lösenordet, och det är inte er jag menar i detta inlägg.
Alltid lite läskigt när man har en blogg, man vet aldrig vilka som läser den så därför ska jag sätta lösen.
Ni andra som brukar läsa, sorry. Kanske ger ut lösenord på Facebook om ni frågar. (Emelie Haglund) eller på playahead (e-haglund)
Ha det bra tills dess..(ska egentligen skapa en ny blogg ist för att ha lösenord!


Ta mig som jag är, eller ta mig inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0