Varför? De är bara BARN!

Idag, eller OK..Igår blir det, när jag kollade på Dr.Phil så blev jag ganska upprörd, inte på själva programmet, nejnej. Men avsnittet handlade om kvinnor som SLOG, ja ni såg rätt.. SLOG sina barn och behövde hjälp. Helt seriöst, dom satt där och berättade att de brukade dra i håret, ge en örfil, skrika rejält åt dem.. och lyssna, en av mammorna hade drömt att ungen var en slagpåse, hennes egna barn alltså! Och att hon ahde slagit hennes barn så hårt att hon dog. Alltså, shit.

Jag trodde att jag skulle, vettefasiken.. men jag blev helt chockad. VA? Så får det f*n i mej INTE gå till, alltså det är INTE OK någonstans. Helt sjukt var det att kolla, jag kunde knappt kolla dem människorna i ögonen, eller alltså in i tv:n. Sånt där gjorde mig bara äcklad, och jag tyckte synd om barnen. Ett barn berättade själv hur mamman hade skrikit åt henne och sedan slagit henne. Egentligen.. varför skaffar man barn? (Om man är en sån mamma) Tror man att det hjälper att skrika åt dem? Att de blir bättre personer? TVÄRTOM..De tror ju att det är rätt och att man ska göra så, och tar efter av sina föräldrar. Det är INTE barnet som ska ta skiten. Iallafall, det var allt jag ville få ur mig tills vidare.. ha de bra, nu ska jag kolla på film sen somna till den antar jag. Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0