Sånt gör mig bara arg.

Hur fan kan man sitta där och bara ha benen i kors, och låtsas som om INGET har hänt? Han har för i helvete dödat en person, en människa. Fyfan. Sånt gör mig så jävla arg.
''Jag har aldrig skadat Caroline'' NEJ, DU HAR JU BARA DÖDAT HENNE. ÅÅÅH, jävla cp. Ush. Och de där killarna som rånar en 8-årig kille, 8 ÅR! Hur fan kan man göra så? Jag förstår mig inte på världen ibland, var i helvete är vi påväg? Den där 8åringen kommer att vara rädd hela sitt liv (antagligen) och asså, ah shit. Jag snackar om efterlyst som tog slut för 30 min sen, fyfan. Jag blev så arg så jag bet mina egna händer, haha. Ok. men ärligt.. vad fan tänker ni med som gör sånt här? Ni är smuts. Ni är inte värda ett jävla SKIT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0