I'm the worlds greatest.

Tjena. Haha, ja vi skulle ju som sagt skotta men det blev bara att vi gjorde i typ en timme, så vi blev klara typ tjugo över sju, jaha men pappa skulle ju komma åtta.. Hmmm, så jag fick stå och vänta. Haha nä jag skojja, fick skjuss av Micke. Sjysst!
Haha. Aja, har inte så vääldans mycket att skriva förutom att jag ska se klart Pay it forward, jag orkade inte riktigt igårkväll. Morgondagen ska spenderas med mannen utan öde (svenska boken).
Ja.. förresten så vill jag att fler kommenterar bloggen (ÄVEN fast inläggen inte e så intressanta!) Har faktiskt 40-50 läsare, så lite kan ni väl skriva? ;)
Idag när vi åkte till Huddinge så medans vi satt i bilen var jag tvungen att sätta på en skiva som påminner grymt mycket om resorna till Värmland, det är typ ett ''pojkband'' fast de är gamla, tror de heter ''The Irish collektion'' eller något haha jaja iaf ni vet inte ett skit vad jag snackar om men aja, det är bra låtar faktiskt, som påminner om när vi åker till Värmland. Älskar det, att veta att det bara är 2 mil kvar tills vi är i Östervallskog, aah.. , eller när jag och Tvillingsyrran tjafsar om vem som ska sitta fram(hahaha), eller när vi kommer dit en sommarkväll och rusar till Edoff's, eller när vi bara ligger på studsmattan och drar massa roliga skämt, eller går till ''Lilla affären'' och köper glass och sitter där och chilli'n  är good times. Saknar det. Men i sommar ses vi, eller påsk. DÅ JÄÄÄÄVLAR!


Emilia, Jag, Jasmine och Agata. Underbara människor. Love you guys.



Alexander(Barndomsvän sen 14 år tillbaks,) och Coffer..(Alex kompis) skitjysst. :)


Haha, Jasmine(bästaste vännen) och sen Julie, lärde känna henne förra sommarn tror jag det var, skitsnäll.



Daniel, Anders o Alex.. dunderbara!



Jag. ÄLSKAR denna bild.

Ja, de var nog allt. Hittar ingen bild på Jenny, men lärde känna henne på Höstlovet, och det finns fanimej ingen som har lika skön humor som vi! Du betyder grymt mycket.


Kommentarer
Postat av: A

fin!!

2009-02-27 @ 00:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0