Onsdag

Hejsan! Onsdag idag..heerregud! Dagen började med träslöjd, fick även veta betyget..VG, yay! Sen så hade vi hemkunskap, bakade lussebullar, haha jag och matte ägde!
Fick även reda på vad vi fick på proven.. hihi jag fick starkt VG, så de va ju bra.. hade vela tha MVG, men jag får det om jag gör en fråga, vilket jag ska göra imorgon tror jag. Eller idag.
Jaja, sen så hade vi svenska, fick oxå tillbaks proven, fick VG- där, så de va ju nice.
Sen hade vi lunch, lax blev det men jag var inte så hungrig! Sen så vare bara ämnesfördjupning kvar..dagen gick verkligen assnabbt, så det var skönt.
Ikväll är det träning!´Förresten så är jag fortf lite förkyld, men  de ska nog gå bra ändå.,
Och på fredag har vi uppspel på musiken! (Min grupp har Eminem-Loose Yourself) Och jag spelar trummor! Heeerregud.. hoppas att det går bra. Tänkte träna lite på den nu faktiskt haha, eftersom att Emilia och Lovisa är i Emilias rum och tränar på deras låt, kan jag träna på Eminem. Häähä. Smart,va?
Ha en bra onsdag, alla läsare! Skriver anatagligen ikväll. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0