Så typiskt..

Så typiskt. Nu har jag fått influensan typ, har skitont i halsen, verkligen ont alltså.. har aldrig haft såhär ont i just halsen. (Kanske är det halsfluss!?) Aja, inatt hade jag feber också. Sov med tjocktröja, mjukisbyxor och strumpor.. för att jag frös så jäkla mycket. Helt sjukt alltså. Och det här suger. Så jävla fucking typiskt, ska alltid bli sjuk när det är något.. åååååh! Vilket immunförsvar man har.
Men födelsedagen igår var iallafall jättetrevlig, firade dock bara med familjen + Emilias boyfriend men det var kul. Satt mest och skrattade och bara snackade, åt tårta, öppna presenter och sånt där. Imorgon är det ''kalas'' igen, då släkten och kusiner och hela dedär köret kommer hit. Så de ska ju bli trevligt, men jag hoppas att jag mår bättre. (Mår iaf bättre än imorse) Pappa ska åka och handla senare idag, då måste jag skriva en låång lista om vad han ska köpa till mig för att jag ska bli frisk. Fasiken. E så jäkla besviken, jag var liksom alldeles nyss sjulk. Men det konstiga är att jag inte är förkyld, utan bara ont i halsen och lite febrig. & Minga ögonmuskler gjorde jäklit ont förut idag.. knaaasigt. Nu ska jag bara blicka framåt och försöka bli frisk. Kanske inte så konstigt att jag blev sjuk, typ fem-sex st i klassen har haft influensan.. men jaja, nog om det.
Igår så hade Marina och Sofia fixat en ASSNYGG tårta till mig och min tvillingsyster, alltså haha jag är fortfarande mållös. Jag har aldrig sett en snyggare, och jag har aldrig träffat underbarare vänner än ni. Ni är guldvärda. Här kommer en bild på tårtan. Vad kan jag säga? Ni är helt otroliga. TACK.


Kommentarer
Postat av: Maria

Snart ska den ätas upp! :P Tänk att skära upp den, vilken ära ;o DJURGÅDEN<33

2009-01-23 @ 21:57:34
URL: http://soloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0