Lördag

Hejsan, bestämde mig ju i senaste inlägget att jag inte orkade blogga, men se! Jag orkade visst. det är bara det att den dagen så krånglade internet, så jag hade inte lust med något :)

Men i vilket falls om helst, så ska jag berätta om helgen ( den e ju inte slut men endå! ) Igår efter plugget träffade jag Alicia, så det var trevligt. Och alltid roligt som vanligt! Hon sov även över igår till idag, men jag hade ju cup idag så jag var tvungen att dra vid tio ungefär. Egentligen vill jag inte prata hur det gick, alltså.. VI FÖRLORADE ALLA TRE MATCHER!
ÅÅÅÅÅÅH DET SÖG HÅRT ALLTSÅ!

men sånt är livet. Det är en ny cup om två veckor så de kommer bli najs! Då har vi även två lag med.. en del jobbar ju inte någonting, jag menar.. vi är ett lag och måste kämpa. Tillsammans.
Jaja, hoppas alla gjorde sitt bästa. Jag kände att jag kämpade iallafall, men planen var så liten, och en match är liksom 16 min! Ohh.. så jädra fort det går ju :| Såg iaf Malin, som gick i samma klass med förut, så de va ju kul. De va ett bra tag sen kan jag säga!
Haha, aja.. nu ska jag inte bortförklara mig här. de låter som de va? ;)
Ska in i dushen nu.. och ha ''spa'' fick massa body lotion, body scrub, tvål, Showr gel och sånt av Alicia igår så de ska användas (: Sen så blir det väl körslaget idag.. final ju!

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0