Livet är en saga, och livet ska jag laga. Med handen på mitt hjärta, lovar jag att jag alltid kommer kämpa!

Hejsan. Måste bara berätta en grej, idag på SO:N så kommer jag och Sofia typ 2 minuter försent för vi letade efter en viktig lapp, så när vi kommer in finns det inga stolar, alla är upptagna också går vi mot grupprummet och Claes säger; vad gör ni?
Ehm, vi ska ta stolar, (alla är ju upptagna) så säger han lite tyst '' Snacka om att suga tid''
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT? SKA VI STÅ UPP OCH JOBBA ELLER?
HMMM.. (heelt onödiga kommentarer som bara är för att jävlas!)
ibland undrar man f*n vad lärarna tänker med, och sen är det annan lärare. Som har favoritelver hon också, ush det är så jävla patetiskt. Nästan ännu patetiskt dem som säger ''Hon har inte favoritelever ju''  Haha nej för du är en favoritelev och du märker det ju inte. Fan, fan ta er med favoriter. Varför i helvete väljer man ett sånt yrke? Måste ju vara för att man vill få ut sin ilska över vi stackars elever, haha.
Fasiken vad jag längtar tills vi går ut nian, kommer bli så GRYYYMT härligt. Slippa alla falska, och alla knäppa lärare. I can't wait! Förresten är inte alla lärare dumma, eller hm nästan haha. De kan dra åt helvete hela bunten! Dom bryr sig inte ens om eleven, bara om att fika i personalrummet och snacka skit om elverna. Jag lovar, de är typ de dom gör haahaha.
Om dem bara visste hur de känns o vara elev när man har en sån lärare, URK.

Tack för mig!
                                                                               EMELIE.
              

Kommentarer
Postat av: A

claes den skurken. asså jag förstår exakt vad du menar!

2009-01-16 @ 13:16:01
Postat av: emelie

mm!

2009-01-17 @ 19:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0