Just ja..

Såg att statistiken hade ökat igår, 60 st läsare. Wohow! Haha det är mycket för mig. Så tack ni som kikar in, välkommen åter! :)
Haha förresten, alla har väl hört om Katrins, gynnings, och blondinbellas tjaffs? Dedär med att Blondinbella började skriva så i sin blogg osv osv.
Känns nästan som att Katrin är en liten retsticka, jag menar hon ÄLSKAR ju att provocera andra, och det märker man mycket väl i hennes blogg. Men sen så tycker jag ju att Bella måste stå lite för vad hon skriver.. jag menar, om nån skrev sådär om henne skulle hon väl kanske också gett lite svar på tal? Hmmm.. klurigt dedär. dock tycker jag att Katrin överreagerar, genom att tex skriva att hon är en liten gris. Hm, brist på intelligens antar jag. Haha nejmen det såg lite, patetiskt ut helt enkelt!



Kommentarer
Postat av: Malls

Hahaha, visst va dom (a)

fett snällt liksom :o

2009-01-18 @ 15:16:44
URL: http://maalls.blogg.se/
Postat av: A

haha "klurigt dedär". du har rätt.

2009-01-18 @ 22:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0