I'm home.

Yes. I'm home. Ohh fyfan vad kul det var! Ville typ inte gå därifrån ju, hahahaha. När man verkligen känner att det är jobbigt, ah.. det är en härlig känsla och efteråt också. Tog en proviva active som återhämtningsdryck, jag älskar den drycken annars också. Har precis duschat och ska sätta mig med SO:n just nu. Sen käka tacos, muuuums.
Imorgon är det en ny vecka, och jag är så peppad! Vet inte varför men tror det blir en rolig vecka! haha.. fyller ju år på torsdag (a) sen träning på onsdag! Yeeey. Det är nästan så att man längtar tills nästa söndag då man får gymma igen ;p
Men nu ska jag smörja in mig m. bodylotion & sen sätta på mig mjukiskläder!
CYA.

Vet inte hur mkt pengar jag har slösat på dehär dryckerna, men dom är så jäääävla goda helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0