.

Hej. Tänkte fylla i en liten lista eftersom att jag har tråkigt. Så , enjoy!

Vem är snyggast i världen: Chad murray.
Ska bli skoj: Fylla 18
Ska inte bli skoj:  Att börja skolan
Önskar att jag var bättre på: Allt!
Vad saknar du: Honom ofc.

Favoritplagg i garderoben just nu: Mjukisbyxor
Längd: 166 typ...
Byter gärna garderob med: Lindsey Lohan.
Byxa eller kjol: Byxa
Mitt rum kan beskrivas som: Ganska stort, mysigt.
Mig själv med tre ord (just nu): Trött, glad, mätt
Jag tränar: 2-3 ggr i veckan.
Jag ville bli när jag var liten:  Bonde. HAHAHAHA.
Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Glad
Något jag absolut inte äter: Dont know.
Kläder just nu: Korta mjukisshorts , t-shirt.
Vad sa du senast: Fasiken
Hur många kuddar sover du med: 1
Spelar du något instrument: Nej
Sparare eller slösare: Slösare!
Bästa film: ENOUGH.
Tror du att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 Eller 3..
Bio eller promenad: Beror på film, person & väder
Är du kittlig: Jaaaaaaaa
Det här är jag bra på: Fotboll, skratta.
Bästa bok: I taket lyser stjärnorna.
Tänker du någonsin pierca eller tatuera dig: Vet inte
Stökigt eller välstädat (hemma): Välstädat.
Gungar du på stolen: MM.
Vilken hand håller du gaffeln i: Höger
Gillar du att sjunga: Ya
Kaffe, te eller inget: Båda.
Smink: Yeppppp.....

Senaste person som:
Du pratade med: Emilia

Senaste:

Låt du hörde: The man who cant be moved.
Film du såg: Pineapple express.
Mat du åt: Tacos.
Resa: Serbien!

Favorit:
Låt just nu: Just the girl, The man who can't be moved, OSV..
Årstid: Sommar 
Serie: OTH.




/EMELIE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0