2009.







 
Nyår 08 var najs! Firade med syrran och Marina, samt hennes familj och lite släkt. Jättetrevligt var det som vanligt. Mycket skratt, som alltid! Haha :)
Vaknade väl vid halv två, sen somnade vi om och vaknade fyra. Käkade frukost, hade Beck maration haha, fast vi somnade under andra filmen vilket var vid sju ungefär då det var dags att bege sig hemåt. Trevligt var det iallafall.
Mja, 2009.. vad säger ni? Själv så har jag väl som nyårslöfte att försöka spara pengar, inte bara spendera på kläder och annat. Men också leva hälsosammare och börja träna mer! Det är väl ungefär det.
Jag hoppas 2009 blir ett bra år.. Jag menar, ganska mkt som händer, väljer ju liksom Gymnasium, sen är det nationella prov, och massor med plugg väntar nu i vår. Men får hoppas på det bästa. Nu ska jag sluta skriva, städa mitt rum (hann inte det igår! Sen blir det nog datan I think.) Så jag hör av mig om några timmar. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-01-01 @ 23:55:56
URL: http://maa
Postat av: Marina

Haha förra blev lite fel, men anyway :)

Tack för en underbar start på det nya året,

jag älskar dig b.vän<3

2009-01-01 @ 23:56:53
URL: http://maalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0