Tänk vad litet ett sms kan göra..

Tisdag idag. Jag har redan varit ute med tidningarna och det känns skithärligt. Idag har jag inget planerat alls och det känns faktiskt väldigt skönt om jag får säga så. Men jag vet vad jag ska göra. Läsa ut svenska boken.. den ska vara klar på onsdag efter lovet, så det är bättre att bötja nu när jag inte har något planerat, annars kommer jag bara skjuta upp på det ännu längre, inte bra.
Igår hade vi också Södertäljes fystränare (Ishockey, elitserien närmare bestämt) i brandsprutan, han snackade om kost och sånt, det var faktiskt ganska kul. Haha man fick reda på mycket saker man verkligen inte visste innan, så nu blir det till att ändra min kost. Nu jävlar. Haha. Jaja, dags att börja läsa..hmm, ska nog ta te också. Ha en bra tisdag, skriver lite senare.
JUSTJA, det jag täntke skriva.. på söndag är det match hihi, fick ett sms fråm tränaren om jag kunde vara med, ofcourse kan jag det. Ah, älska match.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0