Taggad.

Hejsan. Kom hem från skolan för ett bra tag sen, men har inte orkat skriva ett ''vadjaggjortidaginlägg'' haha.
Imorgon är sista dagen i skolan, (på fredag har vi studiedag) så jag är världens lyckligaste. Och idag är det också löpträning och gud jag ä'r så jävla taggad (nej jag är inte ironisk) iih, ska fan bli kul att springa och förlora kalorier, hahaha. Nej men härlig känsla!
Har även kollat, tillsammans med pappa på datorer, det är dags för mig att skaffa en ny. Den som jag har nu börjar bli väldiigt seg! Men vi ska åka och kolla imorgon, så får vi se om det blir någon. Dem här är jag lite sugna på:


Den här första kommer ifrån Siba och kostar 8 989:-


Den här andra kostar 6 990:- och kommer också ifrån Siba.


Den tredje och sista kommer också ifrån Siba, och kostar 9 990:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0