OMOGNA jävla cpn!

ÅÅÅÅÅÅH blir så jävla arg ibland när jag går in på aftonbladet. Jag läste nyss att 5 tjejer mobbat en 14-årig flicka (sagt att hon var ful, tjock,äcklig osv) seriöst. Och hon den här flickan alltså som blev mobbad, hon försökte ta SJÄLVMORD.
JA, SJÄLVMORD! SÅ JÄVLA HEMSKT. ÅÅH JAG BLIR SÅ ARG ATT JAG VILL SLÅ DOM HÄR TJEJERNA SÅ DOM TUPPAR AV HELT ENKELT! OMOGNA JÄVLAR SOM INTE HAR VUXIT UPP..ÅÅÅH SÅNT HÄR GÖR MIG RIKTIGT, RIKTIGT IRRITERAD. hur f*n kan man mobba ngn så den vill ta självmord? helt sjukt! hoppas ni som gjorde detta får en jäkligt dålig framtid. Ni är inte värda någonting. INTE ETT SKIT.


NU ska jag springa till bussen, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0