Inte bara du




Inte bara du som gråter, fan jag orkar inte mer men jag skrattar endå, du vet att Emelie är glad. Min själ den är trasig, den brister dagligen. Har inga tårar kvar, mina ögon har torkat. Ber till gud att han ger mig hjälp så att jag orkar. Du sket i det jag sa och du kasta din chans. Du fanns inte då, men du behöver inte. Jag behöver ingen hjälp. Men jag sitter själv med ångesten,orkar inte.. ärligt detta tar mitt liv.  Jag mår inte bra, jag är inte ens okej. SÅ många gånger jag vill säga hejdå, men jag finns kvar & jag stannar kvar endå.
Jag torr ej på ord som ensam är starkast. Glädjen har försvunnit och tiden har stannat. Du behöver inte lyssna på skiten, jag har inte bett dig. Det är ditt egna val. Men varför lyssnar du nu? Och varför lyssnar du klart?


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0