Ibland känns d som jag vart ngn annan, men jag har alltid vart samma person.

Ok...eftersom att jag har jääkligt svårt att komma igång med saker(igår var jag trött) så måste jag fixa mitt rum idag. Innan gymmet. Så ska sätta igång med det aalldeles strax, ska bara fylla i denna klassiska lista först. Enjoy!
vad heter du? Emelie
mellan namn då? Margaretha
vart bor du? Trångsund
trivs du där? No comments
antal kuddar i sängen? 3 st.
kan du baka bullar? Med recept
har du varit med i scouterna? Nepp
mc donald's eller burger king? Mc donalds
äger du ett busskort?Nej
nästa mål i livet?Klara grundskolan, gymnasiumet.
Hur svarar du i mobilen? Beror på vem som ringer
antal timmar du sov inatt? 9!
Sover du ensam? Ja
Vad har du för favoritmat? Paella
När blev du fotad senast? Igår.
Vanligaste färgen på dina kläder? Svart,vitt,rosa, typ
Vad saknar du? Sommar
Är du blyg? Oftast inte
Vilka instrument kan du spela? typ inget, haha
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja
Har du spytt offentligt? Nepp
Brukar du sminka dig? Japp
Är du nöjd med ditt liv?
Oftast
Vad kan bättre?Många saker

Vad vill du jobba med? Fotboll, eller typ programledare skulle va nice (Y)
Är du musikalisk? Haha.Nej.

Har du någonsin...
Sagt ''jag älskar dig'' och menat det? Ja
Tagit droger? Nej!
Varit kär? Japp
Är kär? Nje..
De senaste 48 timmarna, har du...
Gråtit? Nej
Köpt något? Ja.
I sånna fall vad? Mössa
Sagt ''jag älskar dig'' till det motsatta könet? Japp.
I sånna fall till vem? Anders, alexander. (Har menat det till dem iaf)
Sjungit? Haha självklart
Senaste...
Film du såg? Hot chick
Dryck du drack? Oboy
Person du pratade med? Mammsen
Personligt..
Vad skulle du heta om du fick välja? Elin,Michelle,.
Vilket stjärntäcken är du? Vattuman
Vilken årgång är du? 93:a
Vilken skola går du på? Trånkanskolan
Vilken klass? 9an
Utseende...
Hur lång är du?Vet inte riktigt, men kanske 165? Nej.. vene!
Ögon färg? Grönblåa
Skostorlek? 39-41
Hår färg? Brunett
Långa naglar? Nej hahaha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0