Efterlängtade helg!

Hola. Eller ja, godkväll..
nu ska jag strax gå till min säng och somna och sova i ungefär 12 timmar, haha. Måste vara utvilad och pigg tills imorgon. Kommer bli tufft, det är lag som spelar i division 2 som är med, så ja.. enligt tränarna ska de vara tufft, men vafan!
Har vi viljan, då kan vi komma jävligt långt. Och jag kommer inte att ge upp.




Som du beter dig nu, vem har du blivit? inte den killen som jag delade mitt liv med. Saknar dig som fan men ja vet att det är slutet. Trött på alla myter, sagor om lyckan .Finns de ngn gud så var i helvete är han? Jag trodde du var äkta, men vad fan får man tillbaks? Ett stort jävla svek och din kärlek blev till hat.
Allt vi hade, det är borta. Måste vandra iväg. Fan, smärtan är oändlig, jag kan inte stanna här..
Jag skiter i allt du är, jag skiter i vem du är nu. Du såg mitt innersta, nu finns det fan inte kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0