Att man kan bli så jävla lycklig,

Jag är så jäkla lycklig. Imorgon är det alla hjärtans dag, och jag kommer att tillbringa hela dagen tillsammans med min älskling. Fotbollen. Haha. Det är sant. Har fotbollscup imorgon och på söndag (om vi går vidare) och det ska bli så enormt kul, haha nu kankse ni tänker '' kul alla <3:ans dag. Hell yäh, den kommer typ bli den bästa! oooooooh. jag längtar! Tänk att få spela fotboll en hel dag typ, shit. Det är sjukt hur mycket en fotboll kan göra en person överlycklig. Har längtat till det här hela veckan!
Ýeye, nu ska jag fortsätta storstäda mitt rum, sen åka & kolla på fotbollsskor om jag hittar några. Ciao!


Att få dribbla och ''joxa'' med den här bollen, spela skitsnyggt spel.. de finns inte ord. Jag älskar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0