Trött på allt plugg.




Hej, har gjort klar labbrapporten, och har gjort ganska mycket so faktiskt, gud alltså ingenting roligt händer på vardagarna allting går verkligen åt till plugg, jag har inte tid att vara med kompisar känns det som, men imorgon är det fredag! thank god.
Ska träffa Alicia då.. f*n vad skönt att äntligen göra något annat haha, än att plugga. Men sen i helgen blir det mycket plugg, men ska verkligen sova ut på lördag och söndag och fyfaaan vad härligt det ska bli, idag tex var jag skittrött.. kunde knappt hålla ögonen öppna! Sen så på tisdag ska vi vara utklädda till 50 tal, alltså vi ska spela upp några låtar som vi har övat på musiken ,sen sak vi framföra det för föräldrarna(fan vad pinsamt! haha) Och min grupp kan inte så mycket, men.. alltså vi har inte kommit långt..) Men har ju musik imorrn, så hoppas det går någolunda bra haha.
Och faan vad jobbigt det är att vara förkyld, kan inte göra något fysiskt typ, känns det som. Men snart ska jag iaf ta en varm dush och bara dusha hur länge som helst, typ hah. Sen plugga lite till, och sen äntligen sova! Är så himla trött.. så det kommer att bli en tidig läggdags kan jag lova er. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0