Reserv? Nej tack

Kände bara för att skriva av mig lite innan jag loggar ut.
Har ni känt någon gång att ni är reserver för andra? Typ om nån är sjuk i skolan, så går den andra till en annan som är reserv eller tex om man bråkar med någon?
Ush. sånt äcklar mig. Eller när man verkligen ser på en person hur den verkligen inte vill ha med någon att göra, men varför leker den snäll då? Jag menar, om man inte vill vara vän med någon äre väl fan och säga det och inte låtsas som om inget har hänt.  Låter kanske konstigt, men sannigen är det som jag skriver. Eller typ att man favoriserar en annan kompis framför en till kompis. Sånt är sjukt. Det svider verkligen! Sen går det bra att vara snäll? Nej, sånt köper jag verkligen inte! Nu menar jag inte att alla jag känner är såna, nej verkligen inte. Men exempel uppstår ofta när jag är ''med''. lite krångligt skrivet men ja. Kan inte ta sån skit längre, eller jag kommer inte ta sån skit längre. Är trött på sånt!Jag är inte någon dörrmatta som någon tror, jag har fan också åsikter och känslor så fuck off säger jag bara hah.
Gonatt, punkt slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0