Lördag



Jag & lovisa i torsdags, höhö.


Hejsan bloggen, har inte kunnat uppdatera något idag förräns nu eftersom att jag har varit i Farsta med mami, trevlans. Köpte en vit halsduk från Hm, En tröja från Stadium, En bok och lite ljus till mitt rum på.. Åhlens, och sen ett halsband frå typ albrekts guld eller vad det heter haha. Jag brukar aldrig köpa böcker, men känner att ja fan måste börja läsa lite, läser ingenting! Och den här verkade faktiskt bra, så ja. Frågan är bara när jag kommer att ha tid & läsa. Haha!
Nu ska jag röjja rejält här i mitt rum, det ser ut som fråga mig inte vad, haha. Sen åka till stan vid fyra, och fira kusinerna.
Men hörs senare, :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0