Lördag

Hejsan bloggen! Hann inte skriva någonting igår, men efter skolan så åkte jag direkt till mammas jobb, och sen så gick jag till farsta för att möta Alicia, vi gick runt och snackade, käkade på donken (hihi feedto)
Jag köpte en tjocktröja, hårfärg och hårinpackning. Jag ska ju färga mitt brunare på fredag, höhö.
Sen så åkte vi hem till mig och typ umgicks bara tog lite kort & så ;)
Idag vet jag faktiskt inte vad som händer, ska kanske åka till länna med mamma.. jag måste kolla på vinterjacka! Och typ någon mössa haha, jaja vi får se om vi orkar.
Nu ska jag ta en varm dush!


Jag & Alicia



Alicia

Kommentarer
Postat av: Anonym

buuuuuse



skicka bilderna sen! /lina

2008-10-18 @ 14:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0