Du tror.

Irriterar mig väldigt mycket på en person, fan du tror du känner mig. Du vet absolut inte ett jävla skit. Så sluta låtsas, du äcklar mig totalt. Varför är du så jävla otrevlig hela tiden? Och sen spelar du snäll för att testa om jag verkligen blev sur på dig.. fan det där är bara t r a g i sk t. 
kanske dags att mogna till lite? Du har förstört tillräckligt för mig nu, och du ska fan inte få förstöra mig. Och inte för mina andra vänner heller. Du har tagit allt.
Men vet du? I mina ögon har du ingen makt längre. Du är inte en del av mig, du betyder ingenting.. om jag kunde gå tillbaks, skulle jag önskat att jag aldrig träffat dig, vet du varför? För att en sån jävla falsk brud som du vill man fan inte ha att göra med. Ush.
Skulle kunna skriva mycket längre inlägg om dig, men vet du? Du är inte värd det, du är inte värd någonting. Så jag slutar slösa min tid på dig och går vidare i livet - utan dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0