Byta?



Hejsan, kom hem från träningen för ett tag sen, och kan ju skriva att den gick skit, alltså verkligen urdåligt, vi tränade tillsammans med dam, eftersom att vi typ ska slå ihop. Hm. Inga kommentarer.
Nej men, de begär så jävla mycket, fan vi är bara 93or haha (a) Och Damlaget verkar inte vilja att vi ska slås ihop direkt, men men. Man måste gilla läget, right? Funderar faktiskt starkt på att byta lag, känner inte att jag vill fortsätta i skogås längre, det är liksom.. komplicerat. Men vi får se hur det blir med det, jag menar jag vill verkligen inte sluta med fotbollen men bara i Skogås-Trångsund.
Men över till något annat, ska snart hoppa in i dushen.. sen plugga no lite, sen fixa lite låtar som jag ska lägga in på mobilen. Och sen antagligen sova, om det går. Jag oroar mig så jävla mycket över No-skiten. Ush, får verkligen ångest.
Men det är bara att bita ihop, ts. Fuck that shit säger jag bara. Blä, nu låter jag negativ men jag kan faktiskt inte bry mig mindre.
Skriver kanske ett roligare inlägg senare, Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0