ÄLSKADE FREDAG!

Ja, det skulle man nog kunna säga. fasiken vad veckorna går snabbt alltså, bara tre veckor kvar sen äre höstlov! Fan vad kul, värmland med Lovisa och Emilia. Kommer att bli underbart.
Jaja. Soooorry för dålig uppdatering men har inte haft tid idag, slutade klockan tre sen så var jag med Lovisa, och vi delade ut mina 200 tidningar som skulle ut i tisdags höhö. Men nu är det gjort iallfall. Senare gick vi till mossen för att lira lite fotboll, alltid lika trevligt. Sen vid halv tio kom pappa och syrran & hämtade mig, och vi åkte & handlade.
Kom typ precis ut från dushen, och ska ta något att käka. Ska typ göra fruktsallad(om jag orkar!) slutspel imorgon ju! Ska bli grymt kul, och hoppas verkligen att vi vinner alltså :) Sen så blir det NO-Plugg hela lördagen nästan. Men nu är jag vrålhungrig, har inte ätit något idag typ. Men vi hörs, skriver nog innan jag ska lägga mig. Vilket är om typ en timme, eftersom att det är SLUTSPEL imorgon dårå. Haha. Puss


Kommentarer
Postat av: Loviisa

såå duktiga : D <3

2008-10-05 @ 13:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0