a

Hejsan, ja rubriken stämmer. USH för helvetes träningen gick verkligen åt skogen alltså fyfan! Och fyfan vad jag ska byta lag snart, inom kort!
Ja, mycket klagomål här paha, jaja över till något positivt.. Imorgon så har vi sovmorgon, = yey. Och sen så serbiska, ska börja på det med Emilia och Marina. Ska bli spännande.
Sen så ska jag hem och plugga, och blada in mina tidningar, gud jag orkar inte / kommer inte att ha tid & göra dem imorgon, så det får bli på onsdag istället..slutar ändå typ halv två, om vi inte ska ha musik förstås.
Det var väl allt jag hade o skriva om haha, kom hem för träningen för inte sålänge sen, stod och snackade med Linda ett bra tag också, ska in i dushen nu, men innan så vill jag bara skriva en text om en person som betyder väääldigt mycket för mig.

Alicia heter hon, jag har känt henne många år, första gången vi träffades var på en trädgårdsfest haha bilden här nere faktiskt! Och vi spelade typ super mario hela tiden, sen så fick vi (Jag och min syrra) typ ''reda'' på att hon bodde typ bara några meter ifrån oss haha så vi umgicks mer och mer för varje dag typ, och idag är vi väldigt bra kompisar.. visst, vi hinner inte ses varje dag och sånt, men dem få gångerna vi ses så har vi enormt roligt, och minnen som är oförglömliga, som kommer stanna i mitt hjärta förevigt.
Den här tjejen är äkta, och då menar jag verkligen ÄKTA. HELT ÄKTA! Det finns ingen som kan vara så jävla äkta som hon alltså haha, jag kan verkligen prata om allting med Alicia.
Jag hoppas att hon själv vet hur mycket hon betyder för mig, annars kan hon läsa den här texten, så vet hon. Även fast en text bara är en text, så hoppas jag att du, Alicia någon gång förstår hur värdefull du verkligen är.
Hahaha.. när vi var små så låtsades vi vara ''plastsyrror'' men det känns faktiskt som om du är en syster för mig, du betyder mest för mig, de kan jag lova dig.Allting som vi har gått igenom är helt sjukt, det är mycket grejjer, både dåligt och bra, men du ska veta en sak, att i vått och torrt så kommer jag alltid att stötta dig, du kan räkna med mig, I promise!
Men nu ska jag inte förlänga på dethär, ville bara egentligen få skrivet att Jag älskar min underbara vän, och kommer aldrig ALDRIG att släppa henne. Så fuck you all! paha
Tack för mig! / E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0