Torsdag,snart fredag!

Hejsan, åh äntligen är torsdagen avslutad. Haha gud vilken lättnad alltså! Dagen började med idrott, dans.. hmm inte så kul, sen så hade vi engelska men jag och Sofia missade bussen så vi fick gå istället, eftersom det kändes onödigt att vänta, (haha) Sen var det svenska, och no provet dårå. Kände att det gick sådär.. , men kapitlet var svårt, men hoppas ändå på ett bra resultat. Nu sitter jag här och latar mig, kan vara lugn för en gångs skull hah.. (pga inga prov imorgon eller nästa vecka) Hallelujah.
Men men iaf.. ska snart åka till IKEA, m. familjen.. men innan det så ska jag städa mitt rum :)
Ha en bra dag alla läsare.


Kommentarer
Postat av: sofia

hahahah, aa vi hade värsta oturen med bussen :/

hoppas att ni hittade en fin spegel på ikea. <3

2008-11-27 @ 20:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0