Stressig vecka!

Hejsan. Nu är jag back on track, haha eller jag vet inte. Men det har varit grymt mycket den här veckan, i onsdags hade vi hemkunskaps prov, gick bra faktiskt, igår hade vi idrottsprov, gick också bra. Och idag hade vi matteprov, så nu är det värsta över. Men vi har ändå ett stort svenska prov på torsdag som jag ska plugga som fan till den här helgen!
Jag har inte hunnit med något annat än att plugga verkligen, har inte ens packat upp sen vi var i värmland..helt sjukt!
Men idag så hade jag och Lovisa kanske tänk åka till farsta...lovade henne att följa med, men vi får se hur det blir med det! (: Annars plugg som gäller, och städning.
Men iaf.. lovade lite bilder ifrån Värmland, här kommer det . (: Enjoy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0