Onsdag

Jag säger bara, tack och lov att det är torsdag imorgon(närmare fredag ju) haha.
Nej men f*n vad jag ser fram emot helgen! Ska sova ut så mycket som det går.. och troligen har vi inget prov nästa vecka(förutom matte, men de är på fredag och inte mitt i veckan) Tur.
Idag var ju jag, Linda och Emilia som sagt på fredag hela veckan, haha det var askul! roligare än förra gången faktiskt, missa inte nu på fredag (: Höhö.
Efter inspelningen när man går ut ligger det ett bord med massor utav redbull och godis, och man får typ ta hur mycket man vill haha dem bara: Ta hur mycket ni vill, så vi blir av med det! Haha, najs.
Men annars så har jag tränat på svenskan sen jag kom hem, vid 8 ungefär..fram tills nu dårå. Men ska träna så mycket som möjligt imorgon på alla raster som går!
Och imorrn har vi också idrott på morgonen, YEY.
Haha nej men jag älskar idrott.. så det gör inget, lite jobbigt att vi har det direkt på morgonen. JAJA.
Gonatt, hoppas ni har haft en trevlig onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0