Ni två

Det finns två stycken personer i mitt liv som betyder jävligt mycket, det betyder alla andra vänner också men dem här är speciella. Tror på det jag gör, och tror alltid att jag klarar mig, ger mig det stöd jag behöver och allt.
Och jag är evigt tacksam att jag har dom två, utan dem skulle jag kanske inte stått här idag, faktiskt.
Så ni ska veta att ni har gjort en stor tjänst i mitt liv, och ni är dem som är mest betydelsefulla, jag vill kunna gottgöra er på något sätt men vet inte hur. Men om jag kunde förklara hur lyckliga ni gör mig, så skulle det kännas bra. Men jag hoppas ni förstår det när ni läser texten, om ni nu gör det.. ni kanske inser vilka ni är? Det borde ni, det finns få som er, men jag hade lyckan att finna er.
Tack för allt ni gör för mig, jag försöker att alltid finnas där för er också så som ni finns hos mig. Jag älskar er, ni är speciella, och jag tror på er också. Jag vet att ni kan, så fortsätt och kör. Ni kommer att nå fram.

Utan er i mitt liv är jag borttappad!

Kommentarer
Postat av: Marina

Ååh älskling, om du bara visste ..

Visste hur jävla mycket du betyder för mig,

och hur mycket jag verkligen älskar dig!

Du ställer alltid upp, och jag står dig i skuld.

Det är verkligen sant, jag släpper dig aldrig

och för allt du gjort för mig. Du är underbar,

föralltid min eviga Emelie Margareta Bästavän Haglund §

2008-11-20 @ 21:41:57
URL: http://maalls.blogg.se/
Postat av: A

du är så jävla söt emelie!! älskar dig din buse <3<3<3 du klarar allt

2008-11-21 @ 15:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0