Lördag!

Så jädra typiskt mig att bli sjuk när det äntligen är helg och inga läxor/prov tills nästa vecka..uuuuuush. tråkigt alltså! Skulle då egentligen ha tränat idag, men måste skippa den pga min hals och lite förkyldning. Men men, life goes on!
Igår så var jag på spelning med Lovisa och Emilia.. det var grymt kul! Danish, AMC, Linneanord, Tusse, m.m asbraaaaa! Kom väl hem runt ett, då var det bara sängen som gällde..var grymt trött! Därför blev det inget blogg igår.

Men idag blir det nog til att ta det lugnt, kommer förmodligen inte orka göra ett dugg..
Hejdå. Hoppas ni får en bättre lördag än mig!
Ps..bilder ifrån spelningen får ni lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0