läs,

finns så många frågor jag skulle vilja ställa/men du sitter fängslad, kan inte ens hämnas för det du gjort är nåt kommer sitta i du våldtog en flicka och du tog hennes liv och dagen efter, satt du och skratta på festen
du var glad, som om inget hänt för nån kväll sen du skämta och skratta, var hela tiden glad som om det var ingenting att döda ett barn men ångrar du dig nu? eller tycker du det var rätt att få folk att gråta blod för att du skulle få sex?
du kanske trodde att du skulle komma fri hur kan du tro det när du såg flickan somna in?
vi alla saknar och vi alla tänker på dig du var en bland alla men den vackraste fågeln och så en dag fick du flyga upp till molnen och du ska veta att vi alla kommer ihåg dig jag fick höra samma dag som dom hittat dig
jag höll till på samma ställe som han mördade dig och alla gråter jag kan inte bara se på jag vill göra nåt så att folket kan förstå att ett liv inte hänger på respekt det handlar om kärlek till dom i din krets öppna dina ögon och försök att titta rakt när du ser nåt negativt, stå still o stanna kvar du går förbi och låtsas som du inte sett det om vi skiter i problemen kommer det inte bli bättre jag ser bilder och jag ryser inombords den vackraste ängeln som oavsiktligt drog
jag ber för dig, och tillägnar en tyst minut jag tänker på dig, och ditt tragiska slut för alla er i mora som har lidit av det här
så skänker jag en tanke, som betyder väl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0