Glöm den jag var

Har pluggat matte fram tills nu och det gick bra, så jag hoppas det går lika bra imorgon. Nu är jag astrött, men ska försöka hålla mig vaken tills 9, sen blir det sova!

med fötterna på jorden ska jag vandra vidare, jag lever för att skratta, jag lever för att älska, ni ska aldrig få trycka ner mig.
jag kommer att nå fram, vänta på mig vid målet, nu tar jag nya tag! glöm vem jag var, och allting som har vart.
ska klara mig ur skiten och aldrig mer må dåligt.
jag vet inte om jag mår bra, för jag vet inte hur det känns.
jag lovar & svär, jag vet att jag kan, jag vet att jag ska klara det.
jag vet att det går!
/emelie

Kommentarer
Postat av: Bästavän

Jag hoppas på dig Emelie, du är min allra bästvän och ingen kan ta den plats ifrån dig! Aldrig någonsin, förstår du det!? Volim te najvise <3

2008-11-20 @ 18:34:12
URL: http://maalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0