FREDAG.

Hejsan, äntligen hemma efter en jobbig fredag i plugget.
Fick dock tillbaks idrottsproven, fick VG..yaaaaay! Jag är så bäst. Hihi. Men på musimen idag gick det ASDÅLIGT.. alltså min grupp ska spela/sjung eminem-loose yourself, jag ska spela trummor. Tycker det e assvårt haha! Men det ska nog gå bra!
Men har en tråkig sak att berätta, jag tror jag håller på & bli sjuk. Hade verkligen frossa idag alltså, och ont i halsen.. och nös ett antal gånger, men jag hoppas att det blir bättre. Nu ska jag snart kolla på one tree hill, (kanske somnar haha är så trött). Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske följer med Emilia och Lovisa till musikens hus och kollar när en del i våran klass uppträder, men vet inte om jag har ork till det. Kanske blir det en hemmakväll? Nja, får se.
Ha en tevlig lördag..uppdaterar imorgon för jag orkar inte sitta vid datorn all day long! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0