Tired

Hola.
Ni vet, känslan när man är grymt trött och bara vill sova tills nästa dag? Ih, sån känsla har jag just nu. Mina ögonlock kommer nog att slockna vilken sekund som helst.
Iaf.. annars så har skoldagen gått väldigt snabbt, slutade vid halv tåv men har inte orkat blogga riktigt.
Idag blev det också julbord & julmust..yummy! Nu ska jag inte sukta er läsare :)
Senare idag så bär det av till mossen, fotbollsträning. Så jäklans gööööööött! Sen imorgon är det volleyboll turnering i östra med 8-9 or.. very funny! Men vet ni vad jag ska göra nu? Lägga mig och sova fram till klockan fyra. Sen blir det one tree hill! :) Puss

Glädjespridare. Mkt kärlek till dig vännen.


Kommentarer
Postat av: sofia

usch vilken ful bild på mig :O <3

2008-12-19 @ 09:04:01
Postat av: Anonym

nä ;D

2008-12-19 @ 09:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0