Mys



Hej. Har i princip pluggat sen jag kom hem från skolan, har varit asskönt faktiskt. Alltså det blir mycket lättare om man tex ligger i sängen, har tända ljus och tv:n på lite smått, eller jag tycker det blir lättare att plugga då. En tråkig måndag liksom, blir en mysig. Haha :) Men nu dricker jag varm choklad med lite vispgrädde och pulver på, så jädrans gott!
Har också tända ljus, och ska fortsätta pluggandet efter det här inlägget.
Ja hörrni, nu är det inte långt kvar till jullovet. Taggade?
Som fan att jag är! Ska bli så skönt att sova ut på morgonen för en gång skull, 2,5 vecka ledighet tackar man liksom inte nej till.. haha.
Dock kommer det bli en hel del plugg också, ska försöka läsa böcker (brukar inte gilla att läsa, men det är nyttigt, så det ska jag försöka göra) Även spela fotboll, umgås m. vännerna, fira nyår, julafton.. osv. Längtar!
Så det är bara att kämpa på sista veckan nu alltså..höhö. Är fett taggad! + Att vi har sovmorgon imorrn, hmm.. kan det bli bättre? Svar nej!
Nu väntar spanska boken.
Hörs sen.

Kommentarer
Postat av: amanda

ser jätte gott ut ;D

2008-12-19 @ 21:11:04
URL: http://enamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0