Lördag.

Har i princip legat i min säng hela morgonen/förmiddagen, och pluggat. Inte världens roligaste, men det har verkligen varit avslappnande.. har gjort det sen tio. Så det känns ändå som att jag kan en del.. ska givetvis träna mer.
Iaf, sitter och lyssnar på en sjukt bra låt just nu. Eller egentligen så kan man inte kalla det en låt, utan det är en svensk rappare som snackar om tex, acceptera varandra som man är, och sånt. Älskar sånna låtar, som kanske får dagens samhälle att tänka till? Att man fan inte är annorlunda bara för att man har en annan hudfärg.. man är liksom inte någon robot då. Eller för att man har turban på huvudet, vad som helst.
Tror att om fler ungdomar skulle lyssna på den låten kanske de skulle tänka till? För första gången jag hörde den låten rös jag verkligen. Brukar inte göra det för låtar, men den här var speciell. Det är liksom grejjer som händer i samhället, hemskt.
För er som undrar, så heter den Tankar. Gjord av Ejremar. Mycket bra låt, och rekomenderas!


Acceptera.
Jag blöder blod kompis..vad blöder du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0