Lördag



Morsning! Denna regniga lördag.. hmm inte så värst kul, vill helst att allt ska vara täckt med snö, jag känner ingen vidare julkänsla. Gör ni?
Jag hade lite tråkigt så tog bild på min snöbollslyktelampa (haha) sen min hylla som jag gjorde på träslöjden som nu kallas fotbollshyllan.. mohahaha. Sen kattunge på sista bilden.
Jahapp.. idag så ska jag iaf träffa Alicia, (var jävligt länge sen sist!) men det blir vid två, tre tror jag, så jag ska snart börja fixa mig lite grann.. annars har det varit en asskön lördagsmorgon. Bara tagit de lugnt..för en gångs skull! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad roligt! :) men vi måste också synas snart (du vet vad) ;D haha <3

2008-12-20 @ 22:16:59
URL: http://soloma.blogg.se/
Postat av: emelie

ja. gäller bara när alla kan tillsammans :)

2008-12-21 @ 12:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0