Jul










Hej! Inget blogg idag heller.. men det är  eller var ju julafton så ni förstår säkert. Vid ett, drog jag till länna m. pappa för att köpa marshaller och gravljus, sen åkte vi till graven för att tända ljus för farmor. Sen var det hem och se Kalle Anka, tradition alltså! dushade, fixade mig också. Sen var det dags för julmaten, muums.. men man blir så himla mätt snabbt tycker jag haha. Men sen gick det vidare till julklapparna, fick nya ipod nano! yeeeey.. gissa om jag blev glad! Sen lite påslakan, fotoram, linne,  choklad, sminkkurs hos make up store sen typ välja smink för 500. osv osv.. najs! Iaf - just nu är jag typ astrött därför ska jag hämta cappucino strax... och bara kolla på film med familjen, om det går någon bra nu. Hope so.. hoppas ni har haft en trevlig julafton! Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0