Idol.

Haha, denna ''hysterin'' eller vad man ska kalla det, tex förra veckan när Johan åkte ut, haha hur f*n kan man svimma/gråta för en idol? Är inte det lite att ta i, eller e de bara jag som tycker så...?
Nej men ärligt, dom har typ sett han 5 gånger, och grinar för en minderårig kille? Haha, lite patetiskt kanske men, och igår när Robin åkte var det ju också folk som grinade, men ja.. de är väl bra att dom släpper ut sina känslor? (:
Jag minns förr förra året tror jag det var, när Johan Larsson var med, haha jag älskade han! (Dock grinade jag INTE när han åkte ut :p) Tyckte bara de vart lite synd. Fan, vad hände med han egentligen? Haha. Glömmer aldrig när Johan Larsson och Erik Segerstedt knackade på klassrummet när min klass hade musik, vi bah åhh det är säkert rektorn eller någon lärare..så kommer dom in där & bah: Tjena!
Haha, snacka om att mitt hjärta stannade. Alltså det var otroligt kul, ett minne för livet helt enkelt. :)

Okej, jag ser inte riktigt klok ut på bilderna men vafan, dehär var två-tre år sen :)
(Haha, tack Sofia för att du tog kort, annars vet jag inte vad jag skulle gjort! (: )

Kommentarer
Postat av: sofia

aa, det var skit kul..minnen för livet :P

det var så lite så <3<3

2008-12-06 @ 22:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0