FYF*N

Omg. Igår så läste jag världens sjukaste grejj, barn fick lussa hos pedofiler. JAG MENAR, hur sjukt är inte det? eller är det bara jag som tycker det? Äckelpedofilerna ska fan inte ha 15-17 åriga flickor som lussar för en, dom ska fan ha stryk!
Ush. Så jävla orättvis tycker jag. Går inte att ladda upp bilder just nu, men kan länka till det.  (Alltså om jag är otydlig. De här pedofilerna bodde liksom på något hem, typ fängelse eller något!) Men haaallåå.. dem förjänar inte luciatåg!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3995841.ab
Snacka om att jag blev riktigt arg när jag läste det här, är det något dom inte ska ha så är det väl barn som lussar liksom? Helt sjukt. De förtjänar ingenting. Jag menar, tänk alla barn som de förmodlingen har jgort övergrepp på. Hur f*n ska dom gå vidare i sina liv? Visst, en del kanske är väldigt starka men en del kanske bryter ihop.. och ja. jag vette fan!
Men upprör blev jag iaf, och är. Men men, inget man kan göra åt just nu, utan att vara arg.
Nej nu blir det tv för mig. CYA


Kommentarer
Postat av: A

fyfaan

2008-12-17 @ 00:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0