Friday

Tack gode gud att det är fredag alltså :-) Skönt.
Dagen gick snabbt, och uppspelet.. mja, gick sådär Tappade bort mig en gång men kom snabbt in igen så det var ju bra. Annars har det inte hänt något speciellt, har gått snabbt allting faktiskt.
Men nu ska jag platta mitt hår, sen åka till farsta med syrran och köpa nya jeans och mascara tror jag, får se om de blir något mer. Annars blir det en chilldag idag, är supertrött, och ska bara mysa framför idol.. med julmust och lussebullar.Hähä. Städa mitt rum måste jag oxo göra! Ja. Så får de bli, men nu väntar plattången. Ni får ha de bra.

Ha en trevlig fredag alla läsare! (:


Skolan

Kommentarer
Postat av: A

fin design!

2008-12-06 @ 01:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0