Fortsätt kämpa även vägen tar slut


Sista inlägget för ikväll. Egentligen är jag inte trött, men tänkte bara skriva här lite. Haha,
jag och Lovisa vaknade halv ett! Och jag vet inte hur jag ska kunna sova inatt, men.
Förresten, på galan så sa en tjej en jävligt bra sak.. (handlade liksom att agera och sånt, att man ska tex hjälpas åt om någon/några är fara osv..)
Det löd ungefär såhär: När någon reser sig upp, och tar tag i saken, se till att ha någon bakom.
Inte riktigt så, ´men något i den stilen. F*n vad bra det lät. Verkligen!
Men nu ska jag inte tråka ut er. Nu väntar en ny vecka. Sista veckan innan lovet, gud vad skönt det ska bli. Så jobba på det sista nu.. häähä.
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0