E




Jag är taggad till tusen inför träningen som börjar klockan sju, fast jag ska åka till lovelisa snart. eller cykla, närmare bestämt. Haha, vi får se hur det går.
Idga ska jag göra mitt bästa, mitt absoluta bästa. För jag vet att jag kan. Ska visa att jag verkligen brinner för det här.
Som jag skrev, är grymt taggad! & det blir bara ännu bättre med musik i öronen innan man ska träna.
Nej men nu ska jag fylla vattenflaskan, och börja dra mig till mossen. Uppdaterar kanske när jag kommer hem, beror på om jag hinner. Ska dusha och se efterlyst. Hihi. Ha en bra onsdagskväll. Hörs!


& Ett tack till min b.vän som ger mig styrka. Love you.

Kommentarer
Postat av: Bästavän

Jag älskar dig bästavän Emelie Haglund<3

2008-12-17 @ 18:16:44
URL: http://maalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0