BEACH 09, here I come?


Haha ja! Beach 09. Från och med idag, 26/12-08. Ska jag inte äta varken godis, chps, snacks, sötsaker.. you name it! Inte heller dricka läskdrycker, bara vatten och mjölk! Japp. Så är det. Haha kanske låter töntigt, men känner att jag måste bränna lite.. ja.....It's true! Hihi. Ska också ut och springa oftare, nu när jag har en bra iPOD blir det mycket lättare och framför allt roligare. Minst två, kanske tre gånger i veckan kommer jag sticka till mossen och springa 3 varv. Hihi, ni kanske tänker ''Mm. Lätt att skriva, men att göra det då?'' Men jag ska fan klara det. vet ni varför? För att jag är bäst. Hah.
Cya/
E

Kommentarer
Postat av: emilia

hahah har någon sagt någe? asg*

2008-12-27 @ 13:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0