Älsakr du mig, saknar du mig? Bevisa det då, för jag älskar ju dig.

Okej, rubriken har inget med inlägget att göra. :)
Men iallafall, dagen började med Matte i 50 minuter, hatar matte ush.. Sen bild, hatar det också haha :p Sen så var det So, sen har vi ju som sagt två timmar rast innan spanskan börjar, men för en halvtimme sen ungefär ringer min Bästavän och säger att vi inte har någon spanska, sen får jag även sms om att det inte är någon. WIHOW...LYCKA!
vi har alltså slutat för dagen..YEEEEEES

Ska iväg och hjälpa pappa att ta upp båten senare, sen så ska jag röjja litegrann i mitt rum, sen eventuellt följa med och gymma med Lovisa, om jag orkar dvs. :) Ha en bra måndag! (måndagar blir aldrig bra, menmen!)

Stolt över dig. Jag älskar dig. Andra halva, du är allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0