<3 Volim te.


Även om det svider, så måste vi ta klivet för att kämpa vidare.
Vet du en sak, vi glömmer dig aldrig, vet du en sak? Du var vår framtid. Vet du en sak? Vi älskar dig. Och kommer alltid sakna dig.
Du dog ung, men flög upp till himlen som en kung. Många tårar har runnit, men för mig kommer du alltid finnas, i mitt hjärta. Oavsett vad som händer, och jag kan svära på att vi kommer att ses igen. Kommer aldrig glömma bort dig. Det finns många fina minnen. Tänker på dig jämt, saknar dig sjukt mycket. Måste va en mardröm, baserad på att sakna.
Att du nu är borta, gör att kärleken blöder. Du kommer alltid finnas i mitt liv, frågar bara sista gången, varför just du?
Kom inte på din begravning, förlåt för allt!
20 år, sen tog en ängel dig tillbaka.
Om du kunde komma ner och ge en värmande kram, ett sista farväl så vi klarar varje dag.
Tänder ett ljus, och låter det va tänt.
Håller mkt inom mig, vill inte verka svag men krossas gång på gång, vill att det ska vara en dröm.
Vi alla tänker på dig, den vackraste ängeln, du var. Försöker le endå, trots att det är svårt med din bortgång. Men du ska veta att jag tänker på dig varje dag, varje minut.
Jag älskar dig mest utav allt, min kära kusin/bror, du betyder världen för mig. Jag kommer föralltid att minnas dig, vi ses i himmelen. Volim te.

Varför du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0