25/12

Hej! Sov som sagt ut idag, och det var jätteskönt! Vaknade liksom kvart i två ungefär, trevlans. Sen så var vi (familjen dårå) bjudna på fika hos grannen vid tre, så jag kom hem nyss. Det var lite små mysigt sådär! Men nu ska jag bara dusha, kolla på massa bra film på tv, och baka knäck och ischoklad.. hann inte det igår på självaste julafton, så det får bli idag.
Måste också städa mitt rum, ja vi får se hur jag hinner med allt det där.
CYA / emelie




Där fick ni lite bilder från i förrgår också, snäll jag är va? ;)

Kommentarer
Postat av: Marina

Men fy helvete vad jag ser ut..

Vit kofta får en att se större ut,

svar ja! Men bästavän, jag älskar dig<3

2008-12-25 @ 20:17:46
URL: http://maalls.blogg.se/
Postat av: emelie

du är inte tjock någonstans marina.

2008-12-25 @ 21:39:44
Postat av: Anonym

On the bilder, :) eller aaa... ;)

2008-12-25 @ 22:21:40
URL: http://maalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0